Kiemo erdvė:
Šioje aplinkoje vaikai sėja, tyrinėja, sodina, laisto, augina, ragauja, uosto, stebi, lygina, skina, prižiūri savo daržo gėrybes. Šis užsiėmimas naudingas mažiesiems – padeda ugdyti pažinimą ir ryšį su gyvąja gamta. Vaikai čia aktyviai leidžia laiką – augina sau ir savo draugui uogas, vaistažoles ir daržoves.
Veikdami šioje erdvėje vaikai stebi, fiksuoja, vertina augalus ir su jais susijusius procesus. Taip įgyja gamtos pažinimo ir žemdirbystės žinių, išmoksta mėgautis procesu, o ne vien orientuotis į rezultatą.
Vaikai laisvai šeimininkauja savo darže. Taip ugdomas savarankiškumas. Daržas – ta vieta, kurioje vaikai mokosi, bendradarbiauja, tyrinėja, nevaržomai eksperimentuoja.
Vaikai apžiūri, skaičiuoja, palygina įvairias sėklas, užaugintus vaisius ir daržoves: kokios jų formos, spalvos, dydžiai.
Šioje aplinkoje vaikai žaidžia pažintinius žaidimus – dažo sėklas, iš jų ir daržovių dėlioja ornamentus, mandalas, aplikuoja. Daržo aplinka pritraukia vaikus tyrinėti gyvąją gamtą: vabzdžius, roplius, drugelius ar kirmėles.
Darželio vidaus erdvė:
„Arbatinėje“ vaikai tyrinėja arbatžolių spalvas, kvapus, ragauja arbatžolių arbatas, sužino apie jų savybes, pjausto vaisius, gamina kokteilius.