Kiemo erdvė:
Vaikai susipažįsta su kelio ženklais, sužino jų reikšmes. Atlieka įvairius judesius visu kūnu, važiuoja dviračiu, balansiniu dviratuku ar paspirtuku, lenktyniauja.
Piešia ant asfalto:
dalyvauja bandymuose, patys išbando įvairius piešimo būdus (ant plėvelės ir folijos), piešia savo ar draugo šešėlį, matuoja atstumą, naudodamiesi sąlyginiais matais (sprindžiu, pėda, žingsniu, kitu daiktu), piešia ženklus, rašo savo vardą, visą žodį. Susipažįsta su skaičiais ir raidėmis. Pasirinktai raidei sugalvoja ir pasako žodžių.
Šiltuoju metų laiku atlieka bandymus su vandeniu įvairiose talpose, baseinėlyje:
- leidžia laivelius,
- pučia muilo burbulus,
- dažo vandenį.
Tyrinėja aplinką, augalus, nukritusius lapus ir kas po jais slepiasi.
Žiemą tyrinėja ledą ir sniegą, piešia, spalvina, šaldo jį. Spalvotais ledukais puošia medelius.
Darželio vidaus erdvė:
susipažįsta su Pasaulio ir Lietuvos žemėlapiais, Lietuvos simboliais. Eidami „Spalvų takeliu“ lavina orientaciją, įtvirtina spalvų pavadinimus. Susipažįsta ir įvardija metų laikus, jų požymius.
Naudojasi planšetėmis ir kompiuteriais. Ieško ir randa atsakymus į rūpimus klausimus. Naudodamiesi interaktyvia lenta įtvirtina spalvas, komunikavimo, socialinę, pažinimo kompetencijas.